Müdürlüğümüzün önemli bölümlerinden biri olan İdari İşler Bölümü çalıştığı işletmenin genel prensipleri doğrultusunda idari işleri yürütmekle sorumludur. Kurum personelinin her türlü özlük işlemleri ile birlikte göreve başlama, tayin, nakil, terfi ve emeklilik işlemlerini yürütmek, kurum içi, şahıs ve kurumlar arası yazışmaların ilgili birimlere ulaşmasını sağlamak, postaları kuryelerden teslim almak ve alıcıya iletmek, gelen – giden evrak işlemlerini yürütmek ile birlikte arşiv ve dosyalama işlemleri de bu bölümün görevleri arasında yer almaktadır.
Müdürlüğümüzün Mali İşler Bölümü olarak ödeme ve mutemetlik hizmetleri yanında; göreve başlama, tayin, nakil, terfi ve emeklilik işlemlerini yürütür. Muhasebe birimince memur ve işçi personelin maaş, giyim ve her türlü sosyal haklarla ilgili işlemlerden sorumludur. Ana hizmet ve yardımcı birimlerin ihtiyacı olan malzeme, alet ve cihazların alımı ile ilgili işlemleri yürütür.