Müdürlüğümüzün önemli bölümlerinden biri
olan İdari İşler Bölümü çalıştığı işletmenin genel prensipleri
doğrultusunda idari işleri yürütmekle sorumludur. Kurum personelinin her
türlü özlük işlemleri ile birlikte göreve başlama, tayin, nakil, terfi
ve emeklilik işlemlerini yürütmek, kurum içi, şahıs ve kurumlar arası
yazışmaların ilgili birimlere ulaşmasını sağlamak, postaları kuryelerden
teslim almak ve alıcıya iletmek, gelen – giden evrak işlemlerini
yürütmek ile birlikte arşiv ve dosyalama işlemleri de bu bölümün
görevleri arasında yer almaktadır.
Müdürlüğümüzün
Mali İşler Bölümü olarak ödeme ve mutemetlik hizmetleri yanında; göreve
başlama, tayin, nakil, terfi ve emeklilik işlemlerini yürütür. Muhasebe
birimince memur ve işçi personelin maaş, giyim ve her türlü sosyal
haklarla ilgili işlemlerden sorumludur. Ana hizmet ve yardımcı
birimlerin ihtiyacı olan malzeme, alet ve cihazların alımı ile ilgili
işlemleri yürütür.
Mali İşlerin görevleri arasında Hizmet binası ve cihazların bakım ve onarımını yaptırmak da bulunur.