4857 sayılı İş Kanunu kapsamında işçi olarak Bakanlığımız taşra teşkilatına atanmaya hak kazanan asıl hak sahiplerinin göreve başlama taleplerini içeren başvuruları 07.03.2024 -19.03.2024 tarihleri arasında ilan edilmiş ilan edilen tarihler içerisinde evrak teslimini yapmayan asıl hak sahiplerinin yerine 28.03.2024 – 05.04.2024 ile 09.05.2024 – 17.05.2024 tarihleri arasında duyuru yapılan sırasıyla yedek hak sahiplerinden evrak teslim süreci tamamlanmıştır.
Evrak teslimi yapan hak sahiplerinden evrak inceleme süreci tamamlananlardan “Aranan Şartlara Haiz Olmayanların" listesi ekli listede sunulmuştur.
Aranan şartlara haiz olmadığı evrak inceleme sürecinde belirlenenlerin, ilanın genel ve özel şartlarda belirtilen hususlar dikkate alınarak maddi hata veya değerlendirme hatası yapıldığına ilişkin itiraz başvuruları 16.07.2024 tarihine kadar atama yapılması planlanan birim aracılığıyla yazılı olarak yapılacak olup, birimler vasıtasıyla dilekçeler Bakanlığımız Personel Genel Müdürlüğüne iletilecektir.
İtiraz dilekçesinin inceleme sonuç durumuna ilişkin konuyla ilişkili olmasını dikkate alarak yazılı itirazda bulunacakların, şahsen veya resmi vekâletname ile yazılı itirazları kabul edilecek olup, itiraz dilekçesi ile birlikte kimlik fotokopileri ve ibraz edecekleri ek evrak beyanı olması gerekmektedir.
İtiraz dilekçesi ibraz edeceklerin, dilekçelerinde itiraz konusunun ve iletişim adreslerinin açıkça yazılı olması gerekmektedir.
Süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ile itiraz dilekçesinde; TC Kimlik Numarası, imza ve iletişim bilgileri eksik olan dilekçeler dikkate alınmayacaktır.
İlanen duyurulur.
Liste.xlsx
Açıklamalar ve Genel Şartlar.pdf
İş ilan kodları ve özel şartlar.xlsx