Bakanlığımız merkez ve taşra teşkilatında ihtiyaç duyulan ve boş bulunan unvanlar için Unvan Değişikliği Sınavına Personel Bilgi ve Yönetim Sisteminden 23/08/2021 – 16/09/2021 tarihleri arasında alınan müracaatların incelemesi sonucunda başvuruları uygun ve uygun bulunmayan adayların bilgileri Personel Bilgi ve Yönetim Sistemi üzerinden 20/09/2021 tarih itibari ile yayınlanmıştır.
Başvuruları uygun olmayan adaylar 20/09/2021 – 24/09/2021 tarihleri arasında Personel Bilgi ve Yönetim Sistemi üzerinden itiraz müracaatlarını yapacaklardır.
Başvuruları uygun bulunmayan adayların mazeretlerini belirtir açıklamalarını itiraz sisteminden yapmaları, eksik ve/veya yanlış belgeli müracaat edenlerin güncel belgelerini umut.cakir@tarimorman.gov.tr adresine mail ortamında göndermeleri gerekmektedir.