4857 sayılı İş Kanunu kapsamında Bakanlığımız Taşra Teşkilatında istihdam edilmek üzere; 26.11.2024 tarihinde gerçekleşen Noter kurası neticesinde 491 asıl ve 4 (dört) katı yedek başvuru sahiplerinin 09.12.2024 – 19.12.2024 tarihleri arasında evrak teslim işlemi yapılacaktır.
Evrak teslimi yapan adaylardan öncelikle asıl adayların evrakları kontrol edilecek olup; aranılan şartları taşımadığı tespit edilen asıl adayların yerine sırasıyla yedek adayların evrakları kontrol edilecektir. Asıl adaylardan evrak incelemesinin ardından aranılan şartlara haiz olmaları halinde yedek adayların belgeleri kontrol edilmeyecek olup evrak teslimi yapan yedek adaylara yönelik herhangi bir işlem yapılmayacaktır.
Asıl ve Yedek hak sahibi adayların başvuruları Bakanlığımız Personel Genel Müdürlüğü tarafından alınacak olup evrak teslim işlemleri 09.12.2024 – 19.12.2024 tarihleri arasında (Cumartesi-Pazar günü evrak teslim işlemi yapılmayacaktır) (09:30-12:30/13:30-17:00 saatleri arasında) en geç 19.12.2024 tarihi Saat:17:00'a kadar Bakanlığımız Personel Genel Müdürlüğüne Tarım ve Orman Bakanlığı Atatürk Konferans Salonundaki evrak teslim birimine (Adres: Üniversiteler Mah. Dumlupınar Bulvarı, No: 161, 06800, Çankaya/ANKARA)* müracaat edilerek, bu duyuruda istenilenlerle birlikte ve özel şartlar da belirtilen belgelerin teslim edilmesi gerekmektedir.
Asıl ve Yedek Hak Sahiplerinin;
- Kimlik Kartı (Nüfus Cüzdanı) örneği
- 2 Adet fotoğraf (Son 6 ay içerisinde çekilmiş olan Biyometrik fotoğraf (50 mm X 60 mm))
- İkametgâh belgesi (barkodlu e-Devlet çıktısı geçerlidir)
- Adli Sicil Durum Belgesi (barkodlu e-Devlet çıktısı geçerlidir)
- Askerlik Durum Belgesi (barkodlu e-Devlet çıktısı geçerlidir)
- Başvurmuş olduğu açık iş pozisyonunu için gerekli olan Öğrenim Belgesi (diplomanın aslı veya Noter tasdikli sureti ya da barkodlu e-Devlet çıktısı)
- Özel şartlarda belirtilen ilanlar için istenen belge/belgeler ve/veya sertifika/sertifikalar ve/veya barkodlu SGK Hizmet Dökümü
- Beyan Formu (Bakanlığımız internet sayfasında temin edilebilir)
https://www.tarimorman.gov.tr/PERGEM/Menu/79/Isci-Beyan-Formu
9. Özel şartlarda belirtilen ilanlarda istenen Psikoteknik belgesi
(Sağlık Bakanlığından onay almış, Psikoteknik merkezlerince düzenlenmiş Psikoteknik raporu)
ile birlikte;
Belge teslimi şahsen yapılacak olup posta, kargo, kurye ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. Resmi Vekâletname ile başvuru kabul edilecektir (Vekâletnamenin aslının ibraz edilmesi ve bir nüsha örneğinin teslim edilmesi gerekmektedir)
**AÇIKLAMA: Sağlık Kurulu Durum Bildirir Raporu, Evrak inceleme sonucu şartlara haiz olanlardan adaylardan istenecektir.
İstenilen Sağlık Kurulu Durum Bildirir Raporu (Tam Teşekküllü Kamu Hastaneleri),
- Çalışmasına engel olacak akıl ve ruh sağlığı problemi olmadığını, görevini yapmasına engel hastalığının/engel durumunun bulunmadığını ve arazi şartlarında çalışabilir olduğunu gösteren tam teşekküllü Resmi sağlık hizmeti sunucusu kamu hastanelerinden alınmış sağlık kurulu raporu
- Özel Şartlarda belirtilen sağlık problemlerinin olmadığı ibaresinin yer alması gerekmektedir.
İlanen duyurulur.
LİSTE.pdf
AÇIKLAMALAR VE GENEL ŞARTLAR.pdf
İŞ İLAN KODLARI VE ÖZEL ŞARTLAR.xlsx